مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه شهرستان البرز؛  

بزرگترین سرمایه هر کشور نیروی انسانی نسل جوان است  

حجت الاسلام عدالتی درنشست صمیمی سربازان به مناسب ولادت حضرت علی اکبر(ع)و روز جوان گفت: بزرگترین سرمایه هر کشور، نیروی انسانی آن است که مهم ترین بخش آن را در نسل جوان است.
کد خبر: ۹۴۹۶۶۴۰
|
۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۰

قزوین_ به گزارش خبرنگار بسیج، حجت الاسلام عدالتی در جمع سربازان سپاه شهرستان البرز ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان بیان کرد: بزرگ ترین سرمایه هر کشور، نیروی انسانی آن است که مهم ترین بخش آن را در نسل جوان می توان یافت. 

وی گفت: گردش چرخ های عظیم صنایع سنگین، استخراج ذخایر طبیعی در اعماق معادن، عمران و آبادی و دفاع از مرزها و حفظ استقلال و امنیت کشور و نیز پرداختن به مسائل گوناگون هنری، آموزشی و تعلیم و تربیت، با دست توانا و قدرتمند جوانان انجام می گیرد که در همه کشورها، آثار پرارج فعالیت آنان در تمامی مظاهر زندگی آشکار است و نیروی خستگی ناپذیر نسل جوان، مایه امیدواری تمام ملت هاست.

حجت الاسلام عدالتی افزود: جوانان، دارای روحی پاک و قلبی لطیف و زلال هستند. با آغاز دوران جوانی، میل به جمال روحانی و معنویّات، خود به خود در باطن جوانان بیدار می شود و علاقه به زیبایی های معنوی، همانند تمایل به آراستن ظاهری در ضمیر آنان شکوفا می گردد.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار